Mechanické práce jsou nejdůležitější činností každého servisu. U tohoto vozu došlo k přidření hydraulických nadzdviháků z důvodu používání nekvalitního oleje. Každý motorista má možnost ovlivnit životnost svého vozu, ať již stylem jízdy, nebo použitím kvalitních náplní.

 

Občas se některý zákazník ptá, proč při výměně rozvodového řemene chceme měnit kladky a vodní pumpu. Odpověď je snadná, protože tyto součástky nemusí nový rozvodový řemen přežít. Na obrázku vodní pumpa na voze AUDI TT. To červené pod ní,  je unikající chladící kapalina G12.

Stroj budoucnosti?? Ne, jen odstrojený passat:-))

Brzdové kotouče v tomto stavu jsou opravdu životu nebezpečné. Na tyto dal kdosi dokonce nové brzdové destičky...

Když nejde turbo tak jak má, když zpětné vedení výfukových plynů "blbne", potom vznikají tyto hrůzné věci. Tohle opravdu není výfuk, ale sání motoru.....

 

Demontovat topení u některých vozidel je vskutku nevšední zážitek:-)

Dávejte si pozor co tankujete, neboť 90% nafty v nádrži Felicie 1.3Mpi dělá divy....

Opravujeme i tyto "babičky".

Snažte se měnit brzdové destičky dříve, než tato majitelka mitsubishi pajero. Život máme jen jeden.

 

A jedno bourané IVECO po opravě.....

Peugeot nejde nastartovat. Zjištěna nulová komprese na třetím a čtvrtém válci. Po demontáži hlavy vidíme problém, kromě vyběhaných válců propálené těsnění. Třetí a čtvrtý válec si přelévají stlačovaný vzduch mezi sebou.

Tentokrát Vám ukážu zakarbonovaný EGR ventil z VW Transportér. O dekarbonizaci motoru se dozvíte více v článku na úvodní stránce.

Vyhledávání

© 2008 Všechna práva vyhrazena.